2015. október 29., csütörtök

Erikbaba így másfél hónappal az első időponthoz képest megkapta a nyomorult MMR-oltást tegnap :(
Kapott nozódát előtte, utána, egy hét múlva is adok neki.
Viszont... Beteg lett. Tegnap még csak tüsszögött, mára csupa takony, csipa, nyálkás büdi kaki  :(
Remélem nem lesz baj belőle, ez a legdurvább oltás az összes közül...
Tettem fel estére méregtelenítő tapaszt is neki, feketén vettem le reggel :O
Előkotrom a Thujat és azt is adok párat, ártani nem fog :)

Én is beteg vagyok, kedden kezdődött. Délután, ahogy hazaértünk nagyon elkezdtem fázni, akkor már sejtettem, hogy vmi nem oké. Aztán estére totál tropa lettem, meg sem bírtam mozdulni. Tegnap ugyanez.
Érdekes, én mindig így vagyok beteg. Irtózatos fejfájás, hidegrázás, láz, ízületi fájdalmak, néha takony és torokfájás, de többnyire anélkül.

A Gelsemium mindig segít, Ákost el is küldtem patikába tegnap, hozott, de 15-ös helyett 9-est adtak neki...

Roni jól van :)
Csak ugye az óraállítás miatt hatkor kel (legkésőbb) :(
Szívesen szájbavágnám, aki ekkora orbitális baromságot erőltet, holott már vagy tíz éve bebizonyították, hogy gyakorlatilag nulla energiát spórolunk vele, ellenben a szervezetünket nagyon megviseli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése