2015. október 26., hétfő

Roni  őszölni volt imádott nagyszüleinél. Ma délután hozták haza, lelkesen mesélt, hogy mi mindent csináltak, aztán beszélgetés közben magától megölelt 
heart hangulatjel Minden reggel végigkérdezte, hogy hol van Erik, Apa, Anyu smile hangulatjel
Anyósom pedig elmesélte, hogy Bükkszéken, a fürdőben mennyire jól eljátszott három másik, korabeli gyerkőccel, mindig megkérdezte, hogy elmehet-e, ügyesen használta a wc-t egyedül is, és a két legnagyobb öröm nekem, hogy mielőtt egy játékot elvett volna, a tekintetével megkereste Évamamát, ha ő nemet intett, akkor otthagyta, ha bólogatott, akkor játszott a kiszemelt játékkal ééééés megvédte magát! Ketten játszottak egy spriccelős valamivel, egy harmadik fiú el akarta zavarni őket, ellökdöste a kezüket, de az én hőscincérem nem hagyta magát! smile hangulatjel Nagyon büszke vagyok rá! (És apósékra is, hogy semmi szemetet nem tömtek bele :D) 
Mindezek után ügyesen megvacsorázott, és azt játszotta pár mogyoróval, hogy az az ő gyógyszere.
Elmondta, hogy van olyan, amit egyben kell lenyelnie, nem szabad szétrágnia, attól meggyógyul a pocakja és újra ehet csokit! Na ezen felbuzdulva bevittem az egész doboz biokultot, egyet lassan bevett Apa, Roni figyelte. Aztán bevettem én is egyet, azt is nézte, a végén ő is bekapta és olyan ügyesen lenyelte, hogy szinte az almalé se kellett kísérőnek!!!

Nagyon hiányzott, örülök, hogy végre itthon van!

A Kidszben őszi szünet van, úgyhogy holnap csak Zsófihoz megyünk csoportra és egyénire.smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése