2016. február 6., szombat

Hűha, hová is lettem.
:D

Hát nem egyszerű munka mellett az élet.

Most egyedül vagyok itthon, Ákos elvitte az aprónépet Salgótarjánba szülinapozni, én meg "pihenek", azaz mosok, takarítok, tortát sütök és persze társadalmi életet élek :)

A munka szuper. Klassz a főnök, meglepően jól kezelhetőek a tanárok, mondjuk érdekesek azért. :D

Furcsa, hogy az idősebbek (35+) sokkal motiváltabbak, mint a fiatalok... De ez a Klik, meg az egész veszedelem... Borzalom :(

Kölykök jól vannak :)
Erik kikínlódott egy szemfogat, egy hétbe tellett csórikámnak :(

Ronika pedig valahogy tündéri :)
Kedden lesz négy éves, Ákossal azt beszéltük, hogy szerintünk (ha látta volna a pszichiáter és nem csak a papírt küldik postán :D) lehet nem kapott volna már diagnózist.
Annáék is megdicsérték tegnap, csodásan együttműködött, benne volt mindenben, követte a szabályokat, Ákos szerint is szuperül viselkedett utazás közben is :)

A biomedikális vonalat még mindig csak most tervezzük elkezdeni, mindig elfelejtem bevinni Roni dokumentációját, hogy beszkenneljem.

Ja, és senki nem tanítja a betűkre, számokra, mégis már betűzve olvas, betűket ír, kirak dolgokból, és a számolás is nagyon érdekli, hatnál már biztosan nagyobb a számképe, mert a dobókocka nem kihívás :D
Mondjuk nem nagyon szeretném, hogy ha úgy menne iskolába, hogy tud írni-olvasni, mert unatkozni fog (én így jártam), de remélem olyan tanítója lesz, aki tud rá figyelni :)

Keresnék neki IQ-tesztet, kíváncsi vagyok rá nagyon, szerintem nincsenek értelmi problémái mondjuk :)

Na megyek.

Puszi és szép hétvégét!

1 megjegyzés:

  1. szia írtál kérdést a régi gasztroblogomhoz, de sajnos nem tudok válaszolni rá ott, mert jó-pár éve átköltöztem a saját oldalamra: www.lettudatos.com. Írj ott légyszi, vagy emailt-üdv.: Renáta

    VálaszTörlés